tudelooo

Igår så kom jag hem från tjejkvällen typ 1 så orkadei inte blogga ,men dagen började med att jag och Julia åkte iväg till hammarkullekarnevallen. Sen kollade vi på dom som dansade för hennes kompis var med där så hittade vi inte henne först vi visste ju inte när dom kom eller något. Sen så sprang vi typ runt där och letade efter henne i det där " tåget". Så tillslut hittade vi henne så såg vi våran lärare dansa. 
Men efter den så gick vi bara runt där. Sen runt 4 åkte vi iväg till min pappas affär. 
Så var vi där en kort stund sen åkte vi hem igen, när jag kom hem var de snabbt att byta om och fixa mig sen  så åkte jag och Lovisa dit tsm. 
Vi gjorde massa kul på tjejkvällen igår spelade kubb hög musik pratade va ute även fast de va lite kallt men vi hade filtar oxå haha. :)
Ska kolla om någon kan skicka lite bilder t mg från tjejkvällen så lägger jag upp dom här. 
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback