halloo

Först var jag i skolan sen efter skolan åkte jag Frida och Elsa till nödinge!
 
Först gick vi in i någon liten affär kommer inte ihåg vad den heter men efter de gick vi till MC
  Och köpte happy meal haha! 
 
Sen satt vi typ där ett tag för vi pratade om massa! 
och bara chillade.
 
 
 
 
Sen gick vi in i olika affärer kick lindex osv.
 

 
 
 
Åh, den parfymen luktade sååå gott!

 
 
 
Sen var vi i nödinge en stund sen efter kanske två timmar tog vi tåget hem. 
 
 
Sen när jag kom hem pluggade jag sen skypade jag en stund!
Men snat ska jag fixa iordning mig sen sova. 
Ni får ha de bra!

Kommentarer
Elsa säger:

Ska jag vara ärlig så är jag rätt snygg. ;)

2013-05-16 | 16:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback