skånska

Hej :)
Har kommit hem från liseberg nu. Nu ska jag plugga lite på so läxan sen fixa iordning mig sen sova.
Är verkligen jättetrött!
Hahah var en jäterolig dag idag, för när vi åkte kållerado så var de två skånska killar där som började prata med oss. Haha älskar skånsk dialekt! Men dem förskte lära oss att prata lite skånska och typ säga grejer med skånsk dialekt... njaa gick ju sådär.. hahah.
 
 
 
Dedär med att lägga in headern på bloggengår la sådär ;) Hahah fattar seriöst ingenting jag är kass på URL- koder osv.
Seriöst, när man kommer till mig och behöver hjälp med sånna koder då är du typ stopp i hjärnan.
Kan ingenting om de har jag märkt, hahah!
Men ska försöka kolla då om någon kan lägga in den åt mig :)
 
 
 
 
 
 
4 bilder från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback