Lite om dagen

Hej har vart med Carro idag, vi var på Liseberg.
De var tre killar som kom fram till oss och fråga om dem fick ta en bild med oss, haha lite kul där ändå ;)
Dom skickade bilden till oss så ja kan lägga upp bilden.
Men sen tog dom bilden och dem kom från Tyskland och Frankrike så dem kunde knappt svenska, så vi fick prata engelska med dom för de mesta.
Gick la sådär hahah. Efter vi tog bilden så pratade vi lite med dem sen åkte vi kållerado med dem sen skulle jag och Carro åka andra grejer så vi var inte med dom mera. Men de va kul att dom kom fram iaf :) haha.
Sen åkte jag höjdskräcken för första gången jag och Carro satt i den helt själva de va ingen kö eller nått var livrädd trodde jag typ skulle dö, sen när vi var längst upp så kollar man ner så ser man typ att man är hur högt upp som helst.
Sen är vi typ där uppe i 12 sekunder, sen åker den ner, trodde den skulle åka längre ner men den åker ju typ ner och sen upp igen så den va inte så läskig, trodde den skulle vara mycket läskigare.
Men jag var ju typ som en rädd igelkott från början hahahah!
Nästa gång kanske jag åker atmosfear man får la se ;)
Men nu ska jag lyssna på musik och sova :)

Hoppas ni har haft en bra dag, de har jag haft iaf ! :)


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback