Bussresa

Hej.
Kan berätta lite om dagen idag :)
Först åkt jag och Emelie t nordstan sen var vi där och jag köpte en bikini.
Sen kommer Mika. Så går vi runt lite och kollar. Men hittade inget.
Sen skulle jag och emelie hem men sen kom vi på att vi kunde åka t min pappas affär. Så vi tog någon buss (hade aldrig åkt t hans affär tidigare med buss) vi båda fick panik för vi visste inte om de var rätt men när vi hade åkt en bit så såg vi att vi är nära allum så vi visste att vi var nära affären iaf sen tänkte vi gå av bussen vid allum men de var typ 8 km dit så vi orkade inte gå haha. Så vi satt kvar i bussen och gissade oss fram sen åker bussen till nått helt random ställe kände inte alls igen stället.
Men vi kunde ju inte göra nått en att hoppa av, så vi fortsatte! Sen ser vi affären efter typ 10 min, så då blir vi iaf lättade haha! Vi kom iaf fram tillslut! :)
Så var vi där åt mat sen typ gick vi runt lite och pratade.
Sen åkte vi med pappa hem :)
Lite om dagen kommer bilder oxå.

Träffade Nellie i nordstan oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback