dagen :)

Hej idag kom Jennifer t mig , så kul att träffa henne! hade inte sett henne på några månader:/
 
Sen så gick jag och Jennifer ut en stund så träffade vi Oscar o Hampus så skulle Jennifer hem, så hängde med henne t bussarna sen så var jag med Hampus o Oscar en stund.
Sen runt 9 typ gick jag hem och käkade och va hemma bara och va med familjen typ. 
Sen runt halv 12 kom Emelie till mig för hon ville snacka lite så var typ med henne en stund sen när hon gick hem blev de strömavbrott.. o; 
Inte kul :/
 
Men nu sitter jag här och smsar och lyssnar på musik och ska snart stänga av datorn sen typ vara inne på mobilen på  instagram o fb en stund , sen sova :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback