Dagen+ dagens outfit

Hej, tog aldrig bild på sakerna hehe, men får göra de någon annan dag!
Men jag köpte ett par Jeans ett par vanliga inte så speciella, sen köpte jag en hårolja, så gör så att håret glänser!
Får testa den och kolla om den e bra :-)
Men idag började dagen med skola som vanligt och fick sluta en timme tidigare lyx! Så åkte jag Frida, Ellinor, Elsa t nödinge och på tåget träffade vi sebbe och Wille.
Men sen när vi var framme där gick vi in t kicks o luktade på massa olika parfymer, och sen gick vi t hårprudkterna typ. Sen kom mamma o mormor t nödinge o skulle lämna lite pengar för jag glömde alla i skolan! Men sen frågade hon om vi ville hänga med till Göteborg. Men sen blev de bara att jag och Elsa hängde med.
Så vi åkte t Göteborg. Sen hem!
Btw gjorde mitt hår tunnare idag:D
Kanske inte märks så mycket men ändå haha..
Men nu ska ja lyssna på musik sen sova. :)
Ni får se dagens outfit oxå på bilden!
Nattii :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback